Όταν σχεδιάζετε ένα site, ειδικά ένα site ηλεκτρονικού εμπορίου, χρειάζεστε γρήγορο web hosting, καθώς θέλετε οι άνθρωποι να το επισκέπτονται συχνά, για αρκετά μεγάλα χρονικά διαστήματα, και να κάνουν αγορές. Για να το κάνετε αυτό, πρέπει να κάνετε το site σας εύκολο στη χρήση. Ακολουθούν 10 συμβουλές για να κάνετε το site σας φιλικό προς τους πελάτες.

1. Φροντίστε για τη γρήγορη φόρτωση των σελίδων σας

Οι χρήστες του διαδικτύου είναι ανυπόμονοι. Μην αναγκάζετε τους επισκέπτες να περιμένουν εισαγωγές με δυνατότητα JavaScript ή ταινίες QuickTime για να μπορέσουν να εισέλθουν στον ιστότοπό σας. Να παρέχετε πάντα ένα κουμπί “Παράλειψη” ή “Διακοπή” όταν χρησιμοποιείτε αυτά τα στοιχεία.

2. Αποφύγετε τις αδιέξοδες σελίδες

Προσφέρετε πάντα στους πελάτες σας μια διέξοδο από μια σελίδα. Αυτό θα μπορούσε να σημαίνει τη συμπερίληψη ενός συνδέσμου προς την κύρια σελίδα σε κάθε σελίδα.

Οι χρήστες συνηθίζουν ολοένα και περισσότερο σε μια γραμμή πλοήγησης που συνδέεται με όλες τις ενότητες ενός ιστότοπου και σε εταιρικά λογότυπα που λειτουργούν ως σύνδεσμος πλοήγησης στην αρχική σελίδα. Μπορείτε επίσης να προσφέρετε συνδέσμους κειμένου σε κάθε σελίδα για μετάβαση στο “Αρχή σελίδας” ή στο “Πίσω”.

3. Διευκολύνετε τους χρήστες

Μελέτη μετά από μελέτη δείχνει ότι οι περισσότεροι άνθρωποι δεν διαβάζουν στο Διαδίκτυο. Σαρώνουν περιεχόμενο για πληροφορίες που είναι σχετικές. Διευκολύνετε αυτή τη διαδικασία χωρίζοντας το κείμενο με επικεφαλίδες και υπότιτλους.

Χρησιμοποιήστε συνδέσμους κειμένου που επιτρέπουν στους αναγνώστες να μεταπηδούν από ενότητα σε ενότητα. Μην περιμένετε από τους ανθρώπους να κάνουν κύλιση για να βρουν πληροφορίες στον ιστότοπό σας.

4. Αποφύγετε την υπερβολική χρήση γραφικών, κινούμενων εικόνων και πολυμέσων

Εάν δεν προσθέτουν λειτουργικότητα, μην χρησιμοποιείτε γραφικά, κινούμενα σχέδια, ταινίες, ήχους κ.λπ. Χρησιμοποιήστε αυτές τις λειτουργίες μόνο εάν βελτιώνουν την εμπειρία των πελατών σας.

Οι φωτογραφίες προϊόντων είναι συχνά πολύτιμες προσθήκες στον ιστότοπό σας, αλλά ίσως θέλετε να ελαχιστοποιήσετε τις καθυστερήσεις που θα μπορούσαν να προκαλέσουν στους χρόνους φόρτωσης, χρησιμοποιώντας μικρές εικόνες. Μπορείτε να συνδέσετε αυτές τις μικρογραφίες με μεγαλύτερες, πιο λεπτομερείς εικόνες για πελάτες που ενδιαφέρονται να τις δουν πιο προσεκτικά. Μπορείτε ακόμη να συμπεριλάβετε τεχνολογία που επιτρέπει στους θεατές να μεγεθύνουν τις λειτουργίες ή να περιστρέψουν την προβολή του προϊόντος.

Περιορίστε τον αριθμό των εικόνων σε κάθε σελίδα για ταχύτερους χρόνους φόρτωσης. Εάν η λήψη σελίδων ή αρχείων θα χρειαστεί λίγο χρόνο, είναι καλύτερο να προειδοποιήσετε τους πελάτες σας σημειώνοντας το μέγεθος του αρχείου δίπλα στον σύνδεσμο προς αυτούς.

Αν μη τι άλλο, οι χρήστες έχουν λιγότερη υπομονή για την τεχνολογία αιχμής αυτές τις μέρες, καθώς ο Ιστός κυριαρχείται από νέους χρήστες και οι ταχύτητες αναβάθμισης για νέα προγράμματα περιήγησης και πρόσθετα μειώνονται.

5. Μην υποθέτετε ότι όλοι χρησιμοποιούν το ίδιο πρόγραμμα περιήγησης

Αποφύγετε να σχεδιάζετε για ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα περιήγησης ή να προσπαθείτε να επιβάλετε μια συγκεκριμένη εμφάνιση. Ορισμένοι web designers χρησιμοποιούν εκτενώς περίπλοκα κόλπα μορφοποίησης σε μια αποφασιστική προσπάθεια να εξαναγκάσουν ένα πρόγραμμα-πελάτη να δημιουργήσει μια συγκεκριμένη οπτική απόδοση.

Αυτές οι σελίδες φαίνονται καλές όταν προβάλλονται με το πρόγραμμα περιήγησης της επιλογής του συγγραφέα, αλλά φαίνονται κακές στα περισσότερα ή σε όλα τα άλλα προγράμματα περιήγησης.

6. Παρέχετε επιλογές

Οι προτιμήσεις προγράμματος περιήγησης επιτρέπουν στους χρήστες να απενεργοποιούν τα γραφικά εάν το επιθυμούν και όσοι χρησιμοποιούν παλαιότερα προγράμματα περιήγησης ενδέχεται να μην έχουν τη δυνατότητα να προβάλλουν όλες τις εικόνες. Παρέχετε λοιπόν συνδέσμους κειμένου ή εναλλακτικές ετικέτες κειμένου εκτός από γραφικά, συμπεριλαμβανομένων των κουμπιών πλοήγησης ή των γραμμών.

7. Καθυστέρηση εγγραφής

Υπάρχουν πολλοί λόγοι για να ζητήσετε από τους επισκέπτες να εγγραφούν στον ιστότοπό σας, αλλά μην τοποθετείτε τη φόρμα εγγραφής στην πρώτη σελίδα. Δείξτε πρώτα το περιεχόμενό σας. αποδείξτε ότι η εγγραφή έχει τα οφέλη της προτού ζητήσετε από τους επισκέπτες να αφιερώσουν το χρόνο τους σε αυτήν.

8. Κάντε τις φόρμες σας ευέλικτες

Οι ηλεκτρονικές φόρμες είναι συχνά απαραίτητες και χρήσιμες για την παραγγελία ή τη δημιουργία λογαριασμών. Προσπαθήστε όμως να κάνετε τις φόρμες σας ευέλικτες περιορίζοντας τον αριθμό των απαιτούμενων πεδίων. Επίσης, κάντε τα λάθη εύκολα να βρεθούν και να διορθωθούν. Εάν οι χρήστες έχουν εισαγάγει εσφαλμένα έναν αριθμό τηλεφώνου, δεν χρειάζεται να συμπληρώσουν ξανά ολόκληρη τη φόρμα. Απλώς ζητήστε τους να διορθώσουν το τμήμα με το σφάλμα, το οποίο θα πρέπει να τονιστεί για να γίνει το λάθος προφανές.

Συμπεριλάβετε έναν σύνδεσμο “Βοήθεια” σε περίπτωση που οι πελάτες αντιμετωπίσουν προβλήματα κατά τη συμπλήρωση μιας φόρμας. Απλώς δεν αξίζει τον κόπο οι άνθρωποι να αφιερώνουν χρόνο για να καταλάβουν πώς να κάνουν κάτι να λειτουργεί στον ιστότοπό σας όταν υπάρχουν 5 εκατομμύρια άλλοι ιστότοποι για επίσκεψη.

9. Αποφύγετε τις πινακίδες «Υπό κατασκευή».

Εξ ορισμού, τα έγγραφα Ιστού αλλάζουν με την πάροδο του χρόνου. Είτε οι σελίδες σας είναι χρήσιμες για τους ανθρώπους είτε δεν είναι – σε αυτήν την περίπτωση, δεν είστε έτοιμοι να τις δείξετε στον κόσμο και δεν πρέπει να τις δημοσιοποιήσετε.

10. Παρέχετε μια σαφή διαδρομή στους πελάτες για να πραγματοποιήσουν μια αγορά

Εμφανίστε ευδιάκριτα τα προϊόντα, τις περιγραφές και τις τιμές σας. Εάν πρόκειται να μιλήσετε για ένα προϊόν που πουλάει η εταιρεία σας, εξηγήστε πώς να το παραγγείλετε. Πολλοί ιστότοποι είναι ένοχοι επειδή δεν αποκαλύπτουν πλήρως τις πληροφορίες προϊόντων και τιμών ή δεν καθιστούν σαφές πώς να αγοράσουν τα προϊόντα τους.

Ακόμα κι αν δεν είστε ακόμη έτοιμοι να διεκπεραιώσετε συναλλαγές στο διαδίκτυο, μπορείτε να ενημερώσετε τους πελάτες πώς να αγοράσουν τα προϊόντα σας συμπεριλαμβάνοντας έναν αριθμό τηλεφώνου ή τοποθεσία λιανικής όπου μπορούν να ολοκληρώσουν μια αγορά.

Δείτε περισσότερα για το web hosting:

Αρθογράφος και YouTuber για το site https://trelogatos.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.